5 Simple Techniques For حذف نیم فاصله در word

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
بیشتر تاکیدم روی کلمه “شده ” هست. که نیم فاصله میگیره یا خیر؟

گروه ترجمیک گفت: ۱۳۹۸-۰۱-۱۰ در ۱۳:۰۵ این روش ها در انواع پلتفرم ها تست و ارزیابی شده است.

آموزش تایپ ده انگشتیمقالات آموزش تایپ در اینجا قرار می گیرند.

توسط تایپو دریافت مدرک و گواهینامه معتبر تایپ ده انگشتی با سپری کردن دوره آنلاین تایپ ده انگشتی تایپو!

وبلاگ ترجمیک بازتاب: ۷+ کتاب کاربردی برای آموزش ویرایش فارسی

یکی از بهترین ابزارهای اصلاح نیم فاصله در ورد، نرم افزار پاکنویس است. کافی است تا پس از تکمیل متن، این افزونه را در ورود فعال کرد تا نرم افزار تمامی اشکالات نیم فاصله را در متن پیدا کرده و آن ها را برطرف کند. این روش بهترین روش برای ویرایش حذف نیم فاصله در word متن های مهم است.

حالا می خوام اون نیم فاصله هایی که دیده میشه رو با اون هایی که دیده نمیشه جایگزین کنم

در سامانه تایپو ما درسی برای تایپ فاصله مجازی تعیین نکرده‌ایم. به عقیده ما گنجاندن نیم‌فاصله در درس‌های آموزش تایپ ده انگشتی تاثیر مطلوبی در یادگیری تایپ ده انگشتی نخواهد داشت و روند یادگیری را کند و دشوار می‌کند.

برای رفع این مشکل ابتدا ماکرو مورد نظر را دانلود کنید (دانلود نسخه آزمایشی یا خرید نسخه حرفه ای). سپس باید این مراحل را دنبال کنید:

در این قسمت از ویدیوهای رایگان یوآفیس به سراغ ترفندی برای ساخت پاورقی در پاورپوینت...

در واقع اگر با راه حلی که گفتیم نتوانستید مشکل را حل کنید ممکن است به دلیل مشکل زیر باشد که برای آن ابتدا باید به نیم فاصله در ورد قسمت file سپس گزینه ها بروید سپس گزینه spaces را از قسمت Show غیرفعال کنید:

علاوه بر این‌ها، نیم فاصله در ورد با استفاده از دو افزونه ویراستاری ورد نیز امکان خطایابی و ویرایش کل مقاله در کمترین زمان را خواهید داشت که قابلیت تصحیح هر خطایی را دارند.

لازم به ذکر است که استفاده از این کلید برای کلمات طولانی انگلیسی بسیار مفید است. به عبارت دیگر، کلمات طولانی انگلیسی در انتهای یک سطر ممکن است دارای حروفی در سطر بعدی باشند (در واقع بین حروف یک کلمه فاصله ایجاد می شود و مشکلاتی در خوانایی و درک مطلب ایجاد می شود).

بازتاب: ۵ نکته مهم ویرایشی در نگارش مقاله یا پایان‌نامه

Report this wiki page